رفع مشکل نصب نشدن Revit 2014 تا ۲۰۲۱ بر روی ویندوز


برنامه revit یکی از محبوبترین برنامه های نقشه کشی ، پلان و سه بعدی سازی است که چند سالی است مورد استقبال کاربران ایرانی نیز قرار گرفته است . گاهی موارد پیش می آید که شما در نصب این برنامه در ویندوز با مشکل مواجه می شوید با ما همراه باشید تا به شما راه حل مشکلات در نصب revit را نشان دهیم .

حل مشکل installation complete . some products failed to install در برنامه Revit

مطابق تصویر بالا به نظر برنامه رویت revit نصب شده اما علامت ضربدر قرمز رنگ در کنار تمامی برنامه ها و پلاگین های آن ظاهر شده و زمانی که شما مسیر نصب را چک می کنید می ببنید که برنامه revit یا نصب نشده و یا فایل های آن به طور کامل کپی نشده اند .

مشکل اصلی این است که هیچ اروری برای شما نمایش داده نشده که سر نخی برای رفع این مشکل باشد !

در واقع برنامه های شرکت autodesk در هنگام نصب دارای یک فایل log هستند که تمامی وقایع در آنجا ثبت می شوند بنابراین می توان با استفاده از این فایل مشکل را بررسی و رفع کرد .

این فایل را می توانید با کلیک بر روی installation log file در قسمت Autodesk Revit با هر ورژنی که شما قصد نصب آن را دارید مشاهده نمایید .

بعد از باز کردن فایل لاگ رویت به انتهای لیست بروید در خطوط انتهایی پیام های مشاهده می کنید . هر پیامی که کلمه failed یا rollback در آن ذکر شده مشکل شماست . اما داستان چیست ؟

برنامه revit برای اجرا و نصب به یک سری برنامه های پیش نیاز ، نیاز دارد مانند directx یا redistributed با ورژن های مختلف . در صورتی که شما این پیش نیاز ها را از قبل نصب داشته باشید revit سعی در نصب پیش نیازی دارد که قبلا نصب شده است . بنابراین عملیات نصب را متوقف کرده و ادامه نمی دهد !

راه حل کار چیست ؟

پس از آنکه ارور مورد نظر را در فایل لاگ یافتید به محیط add remove programs ویندوز بروید و شخصا برنامه اشاره شده که در فایل لاگ ، نصب آن failed شده است را پاک نمایید .

برای مثال در فایل لاگ ما این پیام مشاهده شده

Install Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (x86) Failed Installation aborted

بنابراین ما برنامه فوق را حذف کردیم سپس نصب revit را مجدد انجام دادیم .

راه حل ساده تر برای این گونه پیام ها این است که تمامی Redistributable با هر ورژنی را حذف کنید تا revit مجدد آن ها را نصب کند .  ( به یاد داشته باشید با حذف تمامی Redistributable ها ممکن برنامه های دیگر شما که به این پیش نیاز نیاز دارند اجرا نشوند بنابراین می توانید بعد از نصب revit مجدد به صورت دستی آن ها را نصب کنید تا مشکل حل شود . )

عدم نصب revit

 دو نکته انتهایی

  1. برای نصب revit سعی کنید برنامه را از روی هارد اجرا نمایید و نه dvd که خریداری کردید ( کافی است کل فولدر نصب revit را در هارد خود کپی نمایید ) با این کار نصب برنامه نیز سریع تر و با خطای کمتر انجام می شود .
  2. برای اجرای برنامه نصب revit حتما بر روی آن کلیک راست کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید .

امیدواریم مشکلات نصب شما در برنامه Revit شده باشد.

با ما در قسمت نظرات همراه باشید.

فیسبوک توییتر واتس اپ
 

25 دیدگاه در “رفع مشکل نصب نشدن Revit 2014 تا ۲۰۲۱ بر روی ویندوز

سلام
موقع نصب Revit ورژن ۲۰۱۹ بر روی ویندوز ۱۰ در همون ابتدای نصب ارور the opration not supported this setup میده و عملا مراحل نصب پیش نمیره
راه حلی وجود داره برای این مشکل؟؟

احتمالا ویندوز ۱۰ شما آپدیت نشده شما برای نصب به ورژن ۱۶۰۷ ویندوز ۱۰ به بالا نیاز دارید

سلام.خسته نباشید.من تا اخر مرحله نصب رفتم.تو قسمتی که start server رو چک میکنیم ارور میده.اینو میگه: VD is starting, please check vendor daemon’s status in debug log

من موقعه کرک کردن گزینه patch رو میزنم انجام نمیشه باید چیکار کنم؟

کلیک راست run as administrator روی فایل پچ . در ضمن اطمینان حاصل کنید آنتی ویروس غیرفعال باشد

هنگام نصب رویت ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ ابتدا پیغام the system cannot operate … می دهد و نصب نمی شود.ویندوزم ۸.۱ می باشد و ۸ گیگ رم دارم و عنوان شده که ویندوز های ۷ ۸ و ۱۰ همگی اکی هست.ایا حتما باید ویندوز ۱۰ نصب کنم؟

سلام رویت ۲۰۲۰ تنها روی ویندوز ۱۰ پشتیبانی دارد و رویت ۲۰۱۹ هم برای نصب باید حتما آخرین ورژن ویندوز با آخرین آپدیت ها رو در اختیار داشته باشید بنابراین ساده ترین راه حل نصب ویندوز ۱۰ است

سلام خسته نباشید من هنگام نصب رویت تو مرحله ای که صبر میکنیم تا برنامه به صورت کامل لود بشه فقط ۳ درصد لود میشه و بعدش ارور میده و جلو نمیره .تا حالا دوتا dvdهم امتحان کردم هیچ کدوم جواب نمیده .مشکل از چی میتونه باشه؟؟

سلام چه اروری می دهد متن ارور رو اینجا بنویسید

سلام من رویت۲۰۱۹ روی ویندوز۷ نصب کردم همچی عالیه سرورش فعال نمیشه کرکش هم ارور لاینسس۶ میده باید چکار کنم

از چی روشی برای کرک استفاده کردین ؟ برنامه رو از اینترنت دانلود کردین یا پک های نرم افزاری ؟

سلام . وقتتون بخیر . من رویت۲۰۱۹ رو نصب کردم . کرکش رو هم انجام دادم بدون هیچ مشکلی . ولی بعد از اجرای برنامه ارور میده . ضمنا ویندوز ۷ هست . ممنون میشم راهنمایی کنید.

پیام ارور رو ارسال فرمایید تا بهتر شما را راهنمایی کنیم

سلام من پاک کردم نرنفزارو باز دوباره میخوام نصب کنم نمیشه چکار کنم

سلام من ویندوزم ۱۰ و اپدیت هست، رویت رو بدون مشکل نصب کردم اجرا هم شد الان بعد یه مدت خواستم دوباره باز کنم ارور میده، مشکلش چیه؟؟
A software problem has caused revit 2019 to close unexpectedly

سلام من وقتی رویت ۲۰۱۴ رو نصب میکنم به وسط نصب که میرسم میگه cd رویت ۲۰۱۳ رو بنداز و و همونجا متوقف میشه

سلام رویت ۲۰۲۰ روی ویندوز ۱۰ نصب کردم ابتدا اینترنت قطع کردم بعد انتی ویروس غیرفعال کردم. نصب کامل میشه اما موقع اکتیو کردن بخش سریال نامبر که زده میشه این هشدار میده
The license manager is note functioning or is improperly installed. Revit will shut down now.

سلام من قبلاً رویت ۲۰۱۶روسیستمم نصب بود اونو پاک کردم الان هر ورژنی رو که میخام نصب کنم ارور میده که فضای کافی روی درایوم ندارم تغییر مسیر هم میدم ولی نصب نمیشه بعد از اینکه install رو انتخاب میکنم

سلام من همین مشکل رو با اتوکد دارم؟راه حلش همینه یا متفاوته؟

سلام خسته نباشید. من نرم‌افزار رویت ۲۰۲۰ رو حدود یک سال هست که در لبتاپم دارم و دائم استفاده میکردم و مشکلی نبود. اخیرا با منقضی شدن آنتی ویروسم وقتی روی آیکون نرم افزار میزنم تا مدت‌ها روی حالت لودینگ قرار میگیره و وارد محیط نرم‌افزار نمیشه. منم در نهایت مجبور میشم ببندمش‌. ممکنه راهنمایی کنید

سلام
من تمام کارهای بالا را انجام دادم ولی بعد از پاک‌کردن رویت، دیگه نمیتونم نصبش کنم.
مراحل بدون ارور انجام میشه، فقط ۸ مرحله است که نرم افزارهای جنبی و کتابخانه ها نصب میشه ولی اصل نرم افزار نه میاد نه نصب میشه.

سلام دوست عزیز
من اینونتور رو میخوام نصب کنم وبا این که فضای خالی زیادی دارم بازم خطای out of dick space رو میده راه حلی دارید

سلام من ویندوزم ۱۰ هست و رویت ۲۰۲۱ را می خوام نصب کنم پیغام curent opration می ده ، چی کار باید بکنم؟

سلام وقت بخیر من برای نصب رویت ۲۰۱۶ دچار مشکل شدم و سیستمم بالتر از رویت ۲۰۱۶ رو پشتیبانی نمیکند
مراحل نصب به خوبی پیش میره اما وقتی میخوام برنامه رو باز کنم فقط لوگوی اولیه برنامه بالا میاد و بدون هیچ پیغام یا اروری بسته میشه و هنوز به مرحله کرک کردن نرسیده تا حالا سه بار نرم افزار رو دانلود کردم و هر بار فقط revit viewer باز میشه . باید چیکار کنم؟

سلام ببخشید من از وقتی افیس جدید ریختم برنامه رویت و فتوشاپ ام بالا نمیان نمیدونم مشکلش کجاست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.