چگونه سرعت راه اندازی ویندوز را بالا ببریم؟


شاید برایتان پیش آمده باشد که موقع بوت شدن و یا راه اندازی ویندوز شما کمی منتظر مانده باشید و بخواهید هر چه سریعتر از ویندوز خود استفاده کنید. صرف نظر از اینکه چه مقدار RAM به سیستم خود اضافه کنید و یا در حال حاضر داشته باشید شما نیاز به مدیریت و یا حذف برخی نرم افزار ها در مرحله ورود به ویندوز خواهید داشت.

ممکن است شما بخواهید برخی نرم افزار ها در ابتدای ورود به ویندوز شروع به کار کرده و یا حتی در پس زمینه (Background) آماده بهره برداری باشند و شما نباید آنها را حذف کنید.

در این زمینه برخی نرم افزار ها که قادر به مدیریت کامل در Startup ویندوز شما در نسخه های ویندوز ۷,۸,۱۰ وجود دارند. به عنوان مثال شما را با نرم افزار زیر آشنا می کنیم.

Glarysoft Quick Startup

Glarysoft Quick Startup

این نرم افزار با تحلیل کلیه منابع اعم از برنامه ها و حتی سرویس های سیستم عامل،تمامی Startup ویندوز را تحلیل کرده و موارد و کندی ها در راه اندازی (بوت شدن) ویندوز را به شما گوش زد می کند.

شما به راحتی می توانید بر روی هر یک از آیتم ها راست کلیک کرده> سپس گزینه Delay> سپس هر مقدار ثانیه را یه نرم افزار و یا سرویس خود اعمال کنید.

حتی قادر به غیر فعال کردن هر یک از گزینه ها هستید، کافیست هر آیتم را انتخاب کرده سپس گزینه Disable را انتخاب کنید.البته دقت کنید که نرم افزار مهم کاربردی و یا آنتی ویروس را غیر فعال نکنید.

برای دریافت این برنامه از این لینک آن را دانلود فرمایید.

امیدواریم در این مطلب توانسته باشید سرعت راه اندازی ویندوز خود را بالا برده باشید.

با ما در FaraTips همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

چگونه سرعت ویندوز را افزایش دهیم؟

آموزش حذف برنامه های پیش فرض ویندوز ۱۰

فیسبوک توییتر واتس اپ
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.