بازی دوتا ۲ چقدر اینترنت مصرف می کند ؟


اگر شما هم از طرفداران با پروپاقرص بازی Dota 2 هستید ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که این بازی چقدر از حجم اینترنت شما را مصرف خواهد کرد .

برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید .

در بخش تنظیمات بازی Dota 2 بخشی وحود دارد با نام Network quality

Settings -> options -> advanced -> Network quality

که می تواند بر روی low end network و یا high end network تنظیم شود.

تغییر این تنظیم می تواند در مصرف دیتا و اینترنتی که شما برای هر بازی نیاز دارید موثر باشد .

انتخاب low end network مقدار دیتای ارسالی و دریافتی را کاهش می دهد . این مقدار به طور متوسط نصف حالت high end network است.

براساس تست هایی که ما انجام دادیم برای یک بازی ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ای در حالت high end network مقدار اینترنت مصرفی ۹۰  تا ۱۰۰ مگ خواهد بود و این مقدار در حالت low end network به ۵۰ تا ۶۰ مگ رسید .

بنابراین فرض کنیم شما در روز متوسط ۴ بازی دوتا دو انجام دهید ، در بیشترین حالت مصرف در high end network شما در یک ماه ۱۲ گیگ اینترنت لازم خواهید داشت و در حالت مصرف در low end network به ۷.۲ گیگ ماهانه اینترنت نیاز دارید .

دقت کنید که مقادیر بالا تقریبی هستند چرا که فاکتورهای مختلفی در آن دخیل خواهند بود مانند مدت زمان تمام بازی ها برابر نخواهد بود ، همچنین آپدیت های که ممکن است برای بازی ارائه شوند و شما نیاز به دانلود آن ها داشته باشید .

فیسبوک توییتر واتس اپ
 

4 دیدگاه در “بازی دوتا ۲ چقدر اینترنت مصرف می کند ؟

با سلام.دوست عزیز در مورد حجمی که دوتا۲ مصرف می کنه متوجه شدم.ولی نمی دونی برای اینکه یشه بدون لگ بازی کرد به چه پینک و سرعت دانلودی نیاز داره؟ مثلا با مودم های ۳g میشه بازی کرد؟

سلام کلا برای بازی های آنلاین به منظور تجربه بازی بدون لگ پینگ زیر ۱۰۰ پیشنهاد میشه ولی خب با توجه به شرایط با ۱۵۰ هم می تونید بازی کنید . در مورد اینترنت سرعت آپلود شما مهم هست که خوب باشه و معمولا اینترنت adsl برای بازی آنلاین بهتر جواب میده حتی شرکت های ارائه دهنده اینترنت در ایران گاها سرویس هایی برای گیمرها دارن که پینگ پایین تری داشته باشه .

سلام من به سوال داشتم ک میشه لتزی دوتا ۲ رو مصرفشو کم تر کرد ؟

سلام ببخشید فرق این دو تا گزینه مختلف چیه که اون ۷ گیگ می گیره و اون ۱۲ گیگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.